piątek, 4 października 2013

Dropzone Commander Unboxing

Kilka tygodniu temu przeglądając internet natrafiłem na grę, która mocno utkwiła w mojej pamięci. W zasadzie chodzi o sam zestaw startowy do tej gry, o której coś mi się tam obiło o uszy dużo wcześniej.

Some weeks ago when I browsing the internet I found starter set for game that which strongly lodged in my memory.

Kiedy jednak ujrzałem ten zestaw zapaliła się lampka w mojej głowie i stwierdziłem, że muszę go mieć. "Kopara" mi opadła kiedy zobaczyłem w/w starter.

When I saw this set, lamp lit in my head and I decided that I had to have it.

Nastąpił dzień premiery gry, czyli zeszła sobota i pudełko z grą wpadło w moje niecne rączki.

The release day (last saturday) has come and the box of the game fell into my wicked hands.

Nie trzymam was już dłużej w niepewności. Chodzi o starter do gry figurkowej Sci-Fi w skali 10mm - DROPZONE COMMANDER.

I do not keep you with uncertainty any longer. It is a Sci-Fi miniature game starter in 10mm scale - DROPZONE COMMANDER.


 
Dzisiaj chciałbym zaprezentować zawartość zestawu, który jest naprawdę baaaardzo bogaty.

Today I would like to present the contents of the set, which is very abundant.

Pierwsze co się rzuca w oczy po rozfoliowaniu i otworzeniu pudełka to to jak wszystko jest zapakowane. Pierwszy raz widziałem tak solidnie zapakowaną zawartość gry figurkowej.

The first thing you notice after opening the box is how everything is packed. This is the first time when I saw so solidly packed content of the miniatures game.







Jak widzicie na powyższych zdjęciach każda z wyprasek z modelami jest zapakowana w folię i owinięta dodatkowo folią bąbelkową. Przyznam się szczerze, że czegoś takiego jeszcze nie widziałem.

As you can see in the above images, each sprues is wrapped in foil and bubble wrap. I must admit that I never seen before game packed like this.

Na spodzie pudełka znajdziemy pozostałe elementy zestawu wraz z pełną wersją podręcznika.

At the bottom of the box you will find the remaining elements and the full Dropzone Commander Rulebook.



Solidne kartonowe budynki. Każdy z budynków ma inny wzór. 

Solid cardboard buildings in 10 different shapes and graphics.


Dostajemy także żetony i znaczniki potrzebne do gry. 

In the box We will find tokens and markers needed to play.



Miarkę calową o długości 1 metra. 1 meter tape measure.


10 kości sześciennych. 10 six sided dice.


Znajdziemy także 2 arkusze z rozpiską armii znajdujących się w pudełku. 

Two army roster sheets.


Scenariusz wykorzystujący tylko modele i makiety z zestawu.  

Quick start scenario.


Instrukcję składania modeli wraz z sugerowanymi farbami do pomalowania figurek. 

Model assembly instructions and suggested paints.


2 planszę przedstawiające miasto, które tworzą obszar gry. Two city boards.


I co oczywiście najważniejsze. 6 wyprasek z modelami. 3 wypraski modeli UCM i 3 wypraski modeli Scourge.  

And of course, the most important. 6 sprues with models. 3 UCM models sprues and 3 Scourge models sprues.



Dzisiaj tak pokrótce chciałem wam przedstawić zawartość startera. W kolejnych postach postaram dokładniej opisać poszczególne elementy zestawu do gry Dropzone Commander, którą możecie kupić tutaj. Moim zdaniem naprawdę warto.

Today I want shortly introduce to you the contents of the starter. In the next posts I will try to better describe the various elements of the Dropzone Commander set, which you can buy here. In my opinion well worth it.

0 komentarze:

Prześlij komentarz