piątek, 26 kwietnia 2013

Corvus Belli 15mm Later Carthaginian Army

Dzisiaj w wielkim skrócie. Chciałbym zaprezentować wam armię, którą mam zamiar pomalować w najbliższym czasie. Pudełko z figurkami leżało u mnie już od dłuższego czasu. W końcu zmobilizował mnie konkurs na najładniejszą armię do DBA forum strategie.net

Today, in a nutshell. I would like to show you the army, which I'm going to paint in the near future. A box of igures that I have for a long time. Finally mobilize me competition for the prettiest army for DBA on strategie.net forum (forum only in polish).

Przyznam się szczerze, że DBA nie za bardzo mi odpowiada. Armię tworzę z myślą o Hail Caesar ale jak najbardziej będzie się też nadawała do DBA.

I must admit that the DBA does not quite suits me. I create this army for hail Caesar system but also will match the DBA.

Na skończenie armii jest 5 miesięcy dlatego bez problemu powinienem ją skończyć. Na razie nie mam tylko pomysłu na obóz. Pewnie wybiorę coś z Bauedy

To finish the army I have five months, so I should finish it without a problem. At the moment I don't have idea for a camp. I guess I will choose something from Baueda.

Poniżej kilka fotek zapakowanych figurek.

Here are some pics of packed figures.

Lafar





2 komentarze:

Potężny i chyba ciekawy zestaw, chociaż strasznie małe te ludki (mam takich Rzymian przed reformą Mariusza ale to nieludzki rozmiar do malowania), natomiast pewnie skala 15 mm stworzy możliwość fajnej zabawy z dużą liczbą takich wojaków w bitwie (takich moich będę malował pewnie z ćwierć wieku coby wystawić małą centurie).

Pomysł gry Hail Caesar to zasady Warlord Games do 28 mm??

pozdrawiam

Hail Caesar to system z Warlorda. Jednak nie jest on pisany tylko pod 28mm. Pisany był na podstawie figurek 28mm i wszystkie zdjęcia są w tej skali, ale można grać dowolnymi modelami. W zasadach jest wszystko opisane. :) Mam podręcznik może kiedyś zrobię krótką recenzję podręcznika:)

Prześlij komentarz