czwartek, 14 kwietnia 2016

Showcase: Wolsung Mary Fearless

Witam wszystkich. Jeszcze żyję jak widać :)

Hello everyone. I'm still alive :)

Po bardzo długiej przerwie udało się wrzucić kolejny model pomalowany do Wolsunga. Wiele spraw domowych nie dało mi do tej pory ogarniać bloga. Mam nadzieję, że tym razem wreszcie się uda w miarę regularnie dodawać nowe wpisy na blogu. Zobaczymy. Przecież wiele razy już tak pisałem. :)

After a very long break I managed to throw another model painted for Wolsung. Many of my domestic affairs did not give me up to write on the blog. I hope this time, I plan write regularly on the blog. We'll see.





 

5 komentarze:

Śliczna jest! Kręci mnie ta spódniczka! Bardzo podoba mi się malowanie oczywiście :-)

Elegancko pomalowana panna :)

Bardzo fajny model (czy fajna modelka ?) a słyszałem że Wolsung ma raczej słabe modele. Fajna kurtka.

Według mnie jest naprawdę dużo fajnych modeli z tej serii.

Świetnie pomalowana pannica !

Prześlij komentarz