wtorek, 25 listopada 2014

Review: Citadel Water Pot and Bitz Box

Witam wszystkich ponownie. Udało się wrócić po dość długiej przerwie. Niestety masa obowiązków i zmęczenie materiału nie pozwalały mi zająć się ostatnio w ogóle hobby. Nie wspomnę już o malowaniu figurek.

Hello again. I was able to come back after a very long break. Unfortunately, the lot of duties did not allow me to take up my hobby. Not to mention the painting miniatures.

Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam ostatnią nowość z Games Workshopu. 

Today I would like to present you the latest novelty from Games workshop.

Citadel Water Pot and Bitz Box. Kupiłem to cudo z czysto gadżeciarski pobudek. Kubek wybrałem czerwony - Mephiston Red. Możecie go także nabyć w kolorach The Fang, Caliban Green, oraz Macragge Blue.

Citadel Water Pot and Bitz Box. I bought it from a purely freak motives. I chose red cup - Mephiston Red. You may also buy this in different colours: The Fang, Caliban Green or Macragge Blue.

W zestawie dostajecie Metalową puszkę na jakieś wasze szpargały lub na ciasteczka jak pisze White Dwarf Team <lol>. Puszka wykonana jest dość solidnie chociaż mojej przytrafiło się niestety wgniecenie.

In the set you will get metal box for some bits or cookie as he writes White Dwarf Team <lol>. The box is made of quite solidly although unfortunately I got my box creased.

W puszce znajduje się standardowy porcelanowy kubek z nadrukiem który możecie zobaczyć poniżej. Pozostałe rodzaje kubków różnią się po prostu kolorem. Wygląd pozostawiam wam do oceny.

In the box you will find standard porcelain mug with printed graphic which you can see below. Other types of cups are simply in a different color. The appearance I leave to your evaluation.

Ja zamierzam go używać jako kubka na wodę podczas malowania. 

I'm going to use it as a cup of water while painting.

Poniżej możecie zapoznać się ze zdjęciami tego produktu.


Below you can see the photos of this product.







I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że uda mi się znowu powrócić do częstszych wpisów.

And that's it for today. I hope that I can once again return to the more frequent entries.

1 komentarze:

fajno! czekam na więcej wpisów :)

Prześlij komentarz