niedziela, 25 listopada 2012

The Hobbit: An Unexpected Journey (Polish Only)

Witam wszystkich po długiej przerwie.

Wreszcie udało się zasiąść do bloga. Niestety dużo pracy i kilka innych czynników złożyło się na to, że nie miałem kiedy zasiąść do pisania. Nie oznacza to jednak, że nic nie malowałem. Wręcz przeciwnie. Nie blogowałem też między innymi z tego powodu. Wolałem zasiąść do malowania niż pisania:)

Dzisiaj jednak znalazłem trochę czasu na napisanie i pochwalenie się ostatnimi osiągnięciami:)

W tym poście chciałem się z wami podzielić nowościami z Games Workshop, na które od dłuższego czasu czekaliśmy z Aiwis. W następnym zaprezentuję postęp prac malarskich.

Przejdźmy jednak do rzeczy. Zapewne wielu z was już wie o co chodzi sądząc po tytule posta. Nowości z Games Workshop traktują oczywiście o najnowszym filmie Petera Jacksona - The Hobbit: An Unexpected Journey.

Jako wielki fan Tolkiena i filmów opartych na jego prozie nie mogłem przejść obojętnie obok takich wiadomości. Nie będę się zbytnio rozpisywał na ich temat, a tym bardziej wyrażał szerszej opinii. Każdy może zobaczyć na własne oczy i sam ocenić.

Jednak muszę się ustosunkować do kilku wypowiedzi, które przeczytałem na kilku forach na temat nowych modeli bardzo mnie drażniących. Są niestety ludzie, którzy lubią mieszać z błotem innych, tych którym podoba się coś innego niż im samym. Każdy ma swoje zdanie i gust. Tak samo nie można pisać, że Gw zrobiło brzydkie modele te czy inne i porównywać ich chociażby do modeli z WFB. Takie wypowiedzi mnie śmieszą. Oczywiście można mieć swoje zdanie i rozumiem, że komuś się coś nie podoba. Pretensje jeśli już powinni mieć raczej do Jacksona, który miał taką wizję nowych postaci w filmie.

Od razu chciałbym podkreślić, że mnie generalnie nowe modele się bardzo podobają chociaż miałem na początku mieszane uczucia szczególnie w stosunku do Goblinów. Jednak po dokładnym obejrzeniu figurek spodobały mi się. Z resztą zobaczcie sami.

Na pierwszy ogień zawartość najnowszego startera z limitowaną figurką Radagasta.












I pozostałe zestawy.

GOBLIN TOWN

 BOLG

 FIMBUL THE HUNTER


GOBLIN CAPTAIN


HUNTER ORCS


GOBLIN WARRIORS

THE WHITE COUNCIL


RULEBOOK


THE TROLLS

 HUNTER ORCS ON FELL WARGS


NARZUG


HOBBIT PAINT SET


Zachęcam do podzielenia się waszymi opiniami. Wszystkie modele możecie zamówić w zaprzyjaźnionym sklepie tutaj.

0 komentarze:

Prześlij komentarz